Frasse, 26 januari

Ve och fasa! Min rygg är långt ifrån vad den borde vara :( är rent en plåga för tillfället då det inte bara smärtar i ryggen utan strålar även rakt genom magen och jag mår konstant illa. Har dock bokat in tid till veckan med min naprapat så då hoppas jag få någorlunda ordning på detta.

Försökte ändå idag att köra rätt seriöst med med bröstträningen för typ första gången på evigheter, Funkade väl rätt okej ändå. fick lite smärtkänningar i den opererade axeln en bit in i passet men tror det beror på att jag är väldigt stel och att de inte läkt till 100 % ännu.

Såhär såg iaf passet ut, körde rakt igenom många reps och lätta vikter så jag inte förstör något i axeln :)

Bröst

Bänkpress (värming sen 52,5 kg 4*20)
Lutande bänkpress ( 40 kg 3*16)
Armhävningar
Kryssdrag

Triceps

Enarms pushdown med handtag i cablecross
Enarmsdrag snett nedåt/utåt med fästet på vajern (Denna övning visas för övrigt i första avsnittet av "mitt liv som bodybuilder" på Tuben) Riktigt nice "dokumentär" så den rekomenderar jag att se.


Detta har jag käkat idag

Frukost - Havregrynsgröt med protein och 2 äggvitor, blodaplelin och juice
Mellis - Proteinbar
Lunch - Tonfisk stekt med kesella och ris
Före träning - Rage x2 + BCAA
Efter träning - Proteindrink + BCAA
Middag - Tacos
Mellis 2/snack - Proteinbar (var på hockey och då måste man ju smaska på något)
Kvällsmål - Kesella med bär


Sov gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0