Frasse, 25 Januari

Idag så stod biceps/rygg på schemat :) Blev dock nästintill bara biceps eftersom jag blir smärtpåvärkad i axeln i dragövningar. Otroligt nog så funkar de flesta bicepsövningar okej så de är jag iaf glad för att kunna köra någorlunda hårt!

Sedan håller jag tummarna för att jag slipper insjukna i magsjuka i veckan, Min arbetskamrat som jag umgås med 7 timmar om dagen har nämligen hela familjen nerbäddad där hemma med magsjuka och feber :(( Så jag käkar lite pepparkorn och dylikt för att motverka att bli sjuk :P Köra med munskydd imorrn vore kanske ingen dum idè :P hehe 

Finns det någon riktig mirakelkur för att slippa få magsjuka så tar jag glädjeligen emot tips om detta :)

Träning

Biceps

Stående hantelcurl
Sittande med snedstång i cablecross
Hammercurls
Enarmscurl med handtag i cablecross

Rygg (lätt)

Hanteldrag på bänk

Sedan avslutades passet med en 15 minuters promenad på löpbandet


Käket Today

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver och äggvitor, blodapelsin och juice
Mellis - Proteinbar
Lunch - Tonfisk och ris
Före träning - Rage x2 + BCAA
Efter träning - Proteindrink och russin + BCAA
Middag - Lax och ris + sallad och frukt
Kvällsmål - ska strax till att göra en proteinpannkaka :)


Haaaaade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0