Frasse, 13 januari

Snuvan vägrar ge sig=( tror även att det flyttat in en liten gubbe i min hals, som ständigt pillar, kittlar och gör allt i sin makt för att hålla sig kvar där. Och jag anar att denna okände må vara släkt med den beryktade snuvan, för han vill fan inte flytta ut ur min kropp!

hade ju hoppats på ett fint biceps/triceps pass idag men måste fortsatt stå över. Börjar få abstinensbesvär och vill faktiskt just i detta nu ingenting hellre än att sticka ner till gymmet och köra skiten ur mig!! Men det verkar få vänta minst en dag till :((

Snackade just med Lasse i telefon och han hade precis varit och hämtat ut vårat senaste inköp från gymgrossisten, bestånde av BCAA kapslar från nanostack och Omega-3 kapslar.
Skönt med något positivt på träningsfronten idag då iaf :)

Kosttillskott som jag käkar

Daily one caps  (vitaminer och mineraler)
Whey-80
Rage x2
BCAA
Omega-3 kapslar





Tjing!




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bcaa är king! :)

2010-01-13 @ 18:30:09
URL: http://hemliggggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0