Lasse, 14 Januari

Jag sitter i samma båt som Frasse idag, fortfarande risig i näsa och halsen.. så det blir vila idag! Snart bär det även av till min naprapat som ska försöka fixa  min "raka" och "hela" nacke som beter sig väldigt dåligt.... återkommer med hur det gick.

Jaha.. då har man knakat här och där och jag hoppas det har "gått till sig" i nacken :) Får se hur det känns dagarna hädanefter!

Föda

Frukost: Havregrynsgröt, vitaminer och juice.
Mellis: Blev utan pga av min sovmorgon ;P
Lunch: Skinklasagne med avokado
Mellis: Proteinbar och juice
Middag: Kycklingfilé och ris med keso och avokado, vitaminer.
Kvällsmål: Proteindrink, kesomackor och en blodgrape!



PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0