Frasse, 19 januari

Trodde i morse när jag vaknade att jag återigen fått tillbaka halsontet, men allt eftersom dagen gick så släppte smärtan/klumpen i halsen litegrann och jag slutade mer eller mindre att tänka på det. Än känns det inte som om att jag är ute ur riskzonen för att bli sjuk igen, och jag blir inte direkt förvånad om jag imorgon vaknar och är sjuk. Men nu har jag då tänkt träna tills jag tammefasiken ligger i 45 gradig feber och inte tar mig upp ur sängen :P först då ger jag mig! haha

Träningen idag

Bröst

Kryssdrag
Lutande bänk med skivstång
Armhävningar

Rehabilitering Axel

Körde igenom mitt träningsprogram från sjukgymnasten

Mage

Sidoböj med hantel


Käket idag

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver och äggvitor, blodapelsin och juice + vitaminer
Mellis - Proteinbar
Lunch - Tonfisk med ris
Före träning - Rage x2 + BCAA
Efter träning - Proteindrink + BCAA
Middag - Varmamackor med fiberbröd, mager ost, skinka och ketchup
Kvällsmål - Kommer bli kesella med Funlight



Haaaaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0