Frasse, 17 januari

Hur kan jag redan ha varit uppe snart en timme denna mörka söndagsmorgon? Söndagar är ju till för att sova ut på, och så skall jag också göra lite senare :)

Anledningen till att jag sitter här i detta nu är att jag har förflyttat mig från A till B nu på morgonen vilket inenbär att jag nu är tillbaka husets (lägenhetens) lugna vrå! :) Och när jag lix redan är uppe så passar jag på att hälla i mig en proteindrink. Men snart beger jag mig mot sängen igen, det blir nog att sova fram mot lunchsnåret skulle jag tro innan man orkar sig upp en gång för alla idag :)

Jag vet ju om att detta ska vara en träningsblogg och att jag lyser med min frånvaro både på gymmet och i löpspåret. Men jag hoppas dock att veckan som kommer bringar mig mer välmående än den förra. Så man slipper sitta hemma och längta till gymmet och vara avis på dem som kan fara dit :P

Har en inplanerat möte på sjukhuset imorgon för att kolla upp ännu en av alla skador jag drabbats av, (Det är dock ingen ny skada) så jag hoppas på bra besked och direkta åtgärder från läkaren! håller mina tummar iaf :)

Nu återgår jag till sovandet!

Tjing och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0