Frasse, 15 januari

Jag är just hemkommen efter yttligare ett rehabpass hos sjukgymnasten, Börjar kännas lite bättre nu, så de är ju positiva besked :)

Om någon månad när det förmodligen är helt läkt kanske man rent ska kunna börja träna precis som alla andra.
Har ju inte kunnat göra det på ca 5 år utan jag har varit tvungen att anpassa övningarna jag kört till dem som inte gjort ont/ondast. tex bröstträning och axelträning har varit nästan helt uteslutet i träningen under denna period, har kunnat köra några fåtal övningar dock med väldigt lätta vikter och många reps, Ungefär som rehabiliteringsträning.
 
Så jag ser nu framemot att kanske börja köra hårt snart :) Så man får samma chans som alla andra att bygga upp massan :)

Förkylningen har också börjat kännas lite bättre (peppar peppar ta i trä) men jag väljer ändå att vila någon dag till så man är ordentligt fräsh när man börjar träna igen :)

Blev inget besök hos naprapaten idag dock, vart avbokat i sista stund :( så det blir nog en tid under nästa vecka istället!

Käket idag, än så länge (rätt likt alla föregående dagar:P)

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver, macka, frukt och juice
Mellis - Proteinbar
Lunch - Tonfisk och ris + massa sallad och frukt
Mellis 2 - Proteindrink
Middag -
Kvällsmål -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0