Frasse, 12 Januari

Vi är som synes ett slaget team idag, även jag vilar idag för att bli kvitt den förbenade förkylningen.

Har dock varit hos sjukgymnasten en sväng och rehabiliteringstränat min "upper body injury" som jag i November fick opererad och mest troligt åtgärdad :) Så jag hoppas nu på att det ska läka så fort som möjligt så att man får börja köra på ordentligt igen! Min träning i allmänhet nuförtiden består utav allt för många reps och lätta vikter.
Det enda positiva är väl att man får lite extra tid över för kardio och sexpacks träning! något som annars prioriteras allt för sällan :/

Stack för övrigt på affären i all hast igårkväll för att inhandla lite kesella m.m. men till min förskräckelse fann jag att all kesella var slut! Sticker strax dit igen för ett nytt försök, hoppas på bättre jaktlycka idag!

Dagens käk

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver, macka, blodapelsin och juice
Mellis - Proteindrink
Lunch - Stekt tonfisk med ris
Mellis 2 - 2 råa ägg
Middag - Köttfärsås och spagetti
Kvällsmål - Förhoppningsvis kesella + Frukt

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie

Varför käkar du råaägg?

Vet inte om det är en myt, men har läst att kroppen inte tar upp proteinet i råaägg ?

2010-01-13 @ 18:56:26
URL: http://marietunroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0