Frasse, 11 jan

Ja jag kan ju inte vara sämre än mina kompanjoner, så jag får väl också göra premiär med skrivandet :)

Medans de andra 2 är på gymmet och pumpar så har jag just varit ute på en lugn promenad + kört ett magpass hemma bestående av 3 olika basövningar. Har sviter av en förkylning som infann sig i slutet på förra veckan. Så tar det därför det lilla lugna och återkommer nog mest troligt till gymmet först imorgon.

Startade förra veckan upp en liten semideffning som jag tänkt hålla mig till i några veckor för att göra mig av med lite "Dö fläsk"och få upp konditionen för att steppa upp träningen på gymmet ännu ett snäpp nu under det nya året :)

har därför infört morgonpromenader och ett och annat pass kardio i veckan. har också ändrat på matvanorna litegrann. Så det blir intressant att se om man kan se några små resultat inom en framtid :)

haaaaaaaaaade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0