jögge, 14 januari

Då var man hemma och helt utkörd efter ett hårt triceps/axel pass! :D Nu väntar en power nap sen middag!
Började för övrigt med Hmb i pulverform idag som Lasse så snällt skänkte bort till mig vilket jag inte skulle ha tagit emot, fy och fan så jävla äckligt! Men men det är bara att härda, svepte ett glas med funlight tropical just efter och till min förtjusning det dämpade hmb-smaken en hel del faktiskt! Imorrn ska jag även köra igång med creatin (tack så hemskt mycket Frazze) :P


Mat idag:

Frukost - Pga försoving fick det bli Gainer pro och ett äpple :P
Mellis - ett äpple
Lunch - Kycklingpaj
Mellis - Gainer pro, 2 keso mackor
Middag - Spagetti och köttfärsås
Kvällsmål - Kesella med funlight







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0