Frasse, 18 Januari

ÄNTLIGEN! Idag har man för första gången på ett bra tag varit på gymmet iaf och fått träna ur sig lite överskottsenergi :) Kändes faktiskt bättre än väntat i nästan alla övningar, körde inte så tungt men jag är glad ändå! :)

Blev precis som för lasse och jögge att jag körde Biceps, triceps och mage, dock körde vi inte precis samma övningar pga att jag inte kan utföra alla övningar med min skada som inte är helt läkt ännu.

Biceps

Stående hantelcurls
Bicepsmaskin
barbell curls
Sittande hantelcurls (raka)

Triceps

Liggande enarms pushupp med hantel



Enarms pushdown med hantag i cablecross

Mage

Crunches
Leglifts
Pushupps med ben/rumpa

Käket för idag

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver, juice
Lunch - Tonfisk och fullkornspasta
Före träning - BCAA + Rage x2
Efter träning - Proteindrink + BCAA
Middag - Kyckling med ris + grönt
Mellis - Proteinbar
Kvällsmål - Kesella med frysta bär

TJING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0