Frasse, 14 Januari

Föga oväntat så befinner jag mig inte på gymmet idag heller :( Och kan nog så bli att jag väntar ända tills nästa vecka innan jag drar igång igen. För det sista jag vill just nu är att börja om för tidigt så att förkylningen blossar upp igen och man blir borta yttligare tid.
Så jag satsar på att kurera mig och om det känns bättre i slutet av helgen så kanske jag promenerar och kör väldigt lätt träning i lägenheten :)

Ska imorgon även till min naprapat och kolla upp framförallt ryggen som inte är vad den borde:( och det ger mig ännu ett skäl till att ta det lugnt och vila resten av veckan.

En av de saker som jag saknar mest under träninguppehåll är den förträffliga smaken av Rage som brukar sippra ner i min strupe just innan träning. Och de magnifika stickningarna som följer! Så nu får fan kroppen se till att läka sig själv innan jag börjar använda Rage som bordsdryck, till både lunch och middag!! :)

Ps. jag är riktigt riktigt avis på jögge, som i detta nu befinner sig på gymmet och matar så att det står härliga till! Ds

Käk idag

Frukost - Havregrynsgröt med proteinpulver och äggvitor, blodapelsin och juice
Mellis - Proteinbar
Lunch - Tonfisk och ris
mellis 2 - 2 råa ägg
Middag - Kommer stå lax och ris med massa sallad på menyn idag!
Kvällsmål - Blir en klassiker, lätt kesella blandat med Fun light strawberry :)

hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0